Jump to content

Schnutzel

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Schnutzel

  1. אני וזוגתי החלטנו להיפטר מהליסינג היקר ובמקומו לקנות מכונית יד 2. אנחנו צריכים אותה רק לנסיעות קצרות יחסית (ת"א-הרצליה ביום יום, פעם בשבוע-שבועיים לכפר סבא ופעם בהרבה זמן נסיעות ארוכות). הייתה לנו בעבר יונדאי I10 והיה הייתה יחסית קטנה ולא כל כך נוחה, ובגלל זה אנחנו מעדיפים סופרמיני ולא מיני. חשבנו על יונדאי I20 או דייהטסו סיריון, הבעיה היא שאנחנו לא מבינים ממש בתחום ככה שאין לנו מושג מה לחפש. כמובן הדרישות הסטנדרטיות שהמכונית תהיה נוחה, בטיחותית וחסכונית בדלק. תודה לעוזרים!
×
×
  • תוכן חדש...