יש לי סיטרואן ברלינגו, 2006, 1900. (לא טורבו). חודש אחרון בעיות הנעה חמורות אם הרכב עמד מספר שעות טובות. אם הצלחתי להניע אז אחרי זה אין בעיה בהנעה. בהתחלה אחרי פימפום של המשאבת עזר ידנית על הבית פילטר סולר, הצליח להניע.עד לפני שבוע שגם הפימפום לא עזר. החלפתי 4 סלילי הנעה של בוש. הבעיה נעלמה למשך שבוע והניע כמו שצריך. כעת שוב חזרה הבעיה. החלפתי גם חבק חדש לבית פילטר סולר, החלפתי פילטר סולר,. אין נזילות נראות לעין והצנורות סולר לא קרועות. בבקשה עזרה דחוף. בנתיים מחנה בירידות ואם יש בעיה אז מניע עם הילוך שני. אני לא מכונאי רק ידע בסיסי וחוש טכני אז אם יש לכם הסבר לתופעה במושגים מקצועייים אז רק תנחו אותי בבקשה איפה כל חלק יושב. (אפילו תמונה)