Jump to content

rc3d92

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

הנקודות של rc3d92

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. אז ככה,הרכבתי תראש וכול משמסביב. הרכב עוד על סרק יפה לחץ שמן ניכבה רק שיש רעש מהנדנדים של השסתומים כמו טיקטוקים כאלה מזה יכול להיות? תודה רבה .
  2. אוקיי הבנתי השאלה עים לסגור stage 1 ואז להניע את הרכב שייגיע לטמפרטורת עבודה ולכבות אותו אז לחזק stage 2? ככה כתוב בחוברת,עושה לסגור בפעם אחת את שניים אחד אחריי השניי מה אתה ממליץ?
  3. שלום חברים. יש לי כמה שאלות לרכב אזה ככה אני פירקתי ראש מנוע ליונדאי,עכשיו לפי החוברת המומנטים של חוזק הראש (cold engine(ft lbs-52 ( warm engine(ft lbs-61 עכשיו לפני auto data STAGE 1 30-35Nm STAGE 2 70-75Nm אני מבולבל פה חברים עים תוכלו לעזור לי אני ישמח(:
×
×
  • תוכן חדש...