Jump to content

vilinsky

  • הודעות

    5
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי vilinsky

  1. הבנתי שכנראה באמת צריך להחליף קלאצ', הרכב פשוט עושה רעשים מוזרים גם בלחיצה (חוץ מציוץ של חריקה) האוטו אצלנו כבר 8 שנים ואחרי שדיברתי עם המורה שלי לנהיגה הבנתי שבאמת צריך להחליף אותו אם עד היום לא החלפנו אותו
  2. איך אני מוצא איפה אני אמור לגרז? ועם איזה חומר?
  3. זה קורה גם כשהרכב לא מונע, אם אתה לוחץ או משחרר את המצמד הוא עושה רעש של חריקה, אני לא מבין לגבי השאלה אם זה בא מבפנים או מבחוץ אבל שומעים את זה גם בפנים וגם בחוץ (בעיקר בחוץ)
  4. אנחנו עם אותו מצמד מאז שקנינו את הרכב (לא היו תקלות עד היום) אבל הוא לא עושה בעיות, נוסע חלק וכמו שצריך הוא רק יכול לחרוק מדי פעם, שזה לרוב בבקרים
  5. יש לי הונדה ג'אז 2004 ומדי פעם שומעים את המצמד מצייץ כזה (חריקה אפשר להגיד) הבנתי שבטח אפשר לשמן את זה בשביל לטפל בזה, אבל אין לי מושג באיזה שמן להשתמש או איפה לשמן. נ.ב: האוטו אצלנו מ2004 ועד היום לא שימננו את המצמד אז כנראה שהגיע הזמן
×
×
  • תוכן חדש...