Jump to content

elizada

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי elizada

  1. מה המצב? אני צריך להחליף את גומיות הגשם בחלונות בשני הצדדים ומצאתי את השרשור הבא: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?492479-%D7%94%D7%97%D7%9C%D7%A4%D7%AA-%D7%92%D7%95%D7%9E%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%92%D7%A9%D7%9D-%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%93%D7%90%D7%99-%D7%92%D7%98%D7%A1-2008 רציתי לדעת אם החלקים בלינק שנתן ImNewHere מתאימים לשני הצדדים http://www.koraps.com/shop/item.php?it_id=194191 וכל המסגרת http://www.koraps.com/shop/item.php?it_id=194182 בלי קשר, באתר koraps יש בעיקר מספר סידורי לחלק בלי יותר מידי הסברים, איך ניתן לדעת לבד פרטים על כל חלק או איך למצוא מספר סידורי מתאים.... תודה!
  2. אתה יודע איפה אני יכול למצוא הסברים איך עושים את? (איך מוציאים את המשאבה) איפה כדאי לקנות חלופית? (אני מאזור פ"ת)
  3. מסיבה שלא ברורה גם לי קיבלתי במתנה טבליות להסרת אבנית מהמערכת המים לווישרים והחלטתי להשתמש בהם! בהוראות השימוש נכתב שניתן לשים את הטבליה ישירות במיכל אבל כנראה שהיא גרמה לסתימה בכל המערכת עכשיו בכל שימוש במים לווישרים אין בכלל לחץ והמים בקושי יוצאים מה ניסיתי -> להעביר לפחות 5 ליטרים של מים במערכת על מנת "לנקות" את המערכת ללא הצלחה. למישהו יש רעיון איך ניתן לפתור את הבעיה בצורה פשוטה? תודה מראש
×
×
  • תוכן חדש...