שלום חברים
יש לי דייהטסו סיריון 2007 כאשר האוטו עדין קר ולעתים רחוקות כאשר חם, כאשר אני מחזיק את הרגל על הברקס וההילוך בדרייב הרכב משמיע רעש ורועד קלות, חשבתי שהבעיה בטורים אך הטורים במצב נורמאלי בנוסף כאשר אני מעביר את ההילוך לניוטרל ומחזיק את הרגל על הברקס הכל כרגיל.
אודה לכם אם תוכלו לעזור לי ולהגיד מה הבעיה.
תודה מראש!!!!