Jump to content

skywalker_08

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי skywalker_08

  1. קבלתי יונדאי גטס שנת 2006 וקשה לסובב את ההגה האם לרכב אין הגה כוח או שזה פשוט ככה ברכב הזה?
  2. שלום חברים יש לי דייהטסו סיריון 2007 כאשר האוטו עדין קר ולעתים רחוקות כאשר חם, כאשר אני מחזיק את הרגל על הברקס וההילוך בדרייב הרכב משמיע רעש ורועד קלות, חשבתי שהבעיה בטורים אך הטורים במצב נורמאלי בנוסף כאשר אני מעביר את ההילוך לניוטרל ומחזיק את הרגל על הברקס הכל כרגיל. אודה לכם אם תוכלו לעזור לי ולהגיד מה הבעיה. תודה מראש!!!!
×
×
  • תוכן חדש...