שלום.
קיבלתי לפני כחודש וחצי דו"ח חניה.
הרכב של קרוב משפחה, שחנה על חצי מדרכה של כניסה לבניין (שבכלל לא הפריעה - ויש תמונות של החניה), ועל זה אני צריך לשלם 250 ש"ח.
המועד האחרון לתשלום הדו"ח הוא 22.2.
את הדו"ח קיבלתי בגלל שמישהו מהבניין ה"נחסם" התקשר למשטרה. שוב, הרכב ממש לא הפריע לכניסה או ליציאה של דיירי הבניין.
באזור יש מצוקת חנייה עקב שיפוצים לא נפסקים, אז זאת עוד נקודה למה חשבתי שאפשר לחנות באותו איזור.
הרכב של קרוב משפחה, אז אין לו תו תושב, וכנראה זאת עוד סיבה לדו"ח (היו מתייחסים אם זה היה עם תו תושב?).
אשמח אם תמליצו לי מה לעשות, ואיך לנסח את ההודעה.
תודה רבה לעוזרים ושבת שלום.