Jump to content

aaa123

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי aaa123

  1. אתה יכול אולי ללכת על דייהטסו סיריון, אבל תצטרך להתפשר קצת על מודל וקילומטראז' לפי התקציב. אני אישית לא אוהבת את הרכב חיצונית אבל מה שכן, הוא מרווח בפנים, אמין וחסכוני. אם בכל זאת אתה רוצה ללכת על משפחתיות ולוותר על החיסכון בדלק, אתה יכול לבדוק לגבי מיצובישי לנסר או מאזדה 3 שהן אמינות ועלות האחזקה שלהן די זולה ושוב המודל לפי התקציב. בהצלחה!
  2. שלום, אני מחפשת לקנות רכב ואני מתלבטת בין כמה רכבים שמצאתי: מיצובישי לנסר קלאסיק, מאזדה 3 ויונדאי גטס. כולם יד 1 מליסינג שנת 2008. המיצובישי עשתה 150 אלף ק"מ. המאזדה עשתה 140 אלף ק"מ. הגטס עשתה 80 אלף ק"מ. המחירים שלהם נעים בין 30 ל-37. אשמח אם תוכלו לומר לי בגדול איזה רכב עדיף ותעזרו לי להחליט ביניהם. תודה!
×
×
  • תוכן חדש...