אתה יכול אולי ללכת על דייהטסו סיריון, אבל תצטרך להתפשר קצת על מודל וקילומטראז' לפי התקציב. אני אישית לא אוהבת את הרכב חיצונית אבל מה שכן, הוא מרווח בפנים, אמין וחסכוני.
אם בכל זאת אתה רוצה ללכת על משפחתיות ולוותר על החיסכון בדלק, אתה יכול לבדוק לגבי מיצובישי לנסר או מאזדה 3 שהן אמינות ועלות האחזקה שלהן די זולה ושוב המודל לפי התקציב.
בהצלחה!