אני ממש חובב מכוניות איטקיות במיוחד אלפא רומיאו.
הייתי רוצה לקנות אלפא 147 בתקציב של כ20 אלף ש"ח (לפי בדיקה שעשיתי זה באזור שנתון 2002) רצוי ידני.
מי שמכיר את הרכב:
1) איך האוטו מבחינת אמינות ואיכות?
2) איך הרכב מבחינת ביצועים שלו?
3) עד כמה יקר לחזיק אותו? מבחינת דלק וטיפולים.
תודה רבה מראש,
אלכס אס