Jump to content

shiri_85

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי shiri_85

  1. היי לכולם, אני מחפשת לרכוש רכב יד 2 עדיפות לשנתונים 2010-2011 ההתלבטות העיקרית שלי היא בין מאזדה 2 ליונדאי i20 הכי חשוב מבחינתי זה רכב אמין וחסכוני, רוב הנסיעות שלי הן עירוניות. בתחילה הומלץ לי על טויוטה יאריס כחסכונית מאוד אך מכיוון שעד שנת 2012 הייתה מיוצרת כגיר רובוטי החלטתי לוותר על דגם זה עקב הבעיות הנפוצות בגיר רובוטי בטויוטה. בנוסף, אני שומעת המון חילוקי דעות לגבי מאזדה 2- חלק מהאנשים שיש ברשותם מלינים שהדגם הזה לא חסכוני בכלל והוא צורך המון דלק, שאר האנשים מלינים שהצריכה סבירה באם לא עושים שימוש בצורה אגרסיבית בדוושת הגז. לגבי יונדאי i20 לא שמעתי המלצות ואני לא מכירה את הרכב הזה. אודה לעזרתכם בייעוץ לגבי הרכבים הנ"ל ומה ההמלצות שלכם לגבי בחירה מביניהם?
×
×
  • תוכן חדש...