Jump to content

lianka2009

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

הנקודות של lianka2009

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. ואיך עושים את זה? יכולה לבד? אשמח להסבר.
  2. ברשותי סוזוקי איגניס שנת 2002. כאשר אני עוצרת ברמזור, אחרי כמה שניות הרכב מתחיל לרעוד קצת, ממש טיפה. הטורים שעומדים על 1000 סל"ד לפעמים יורדים לכיוון 800 ועולים בחזרה ל1000. במצב הכי גרוע יכולים לרדת לכיוון 700 ולעלות חזרה ל1000. האם זאת בעיה וצריך לקחת את הרכב למוסך? או שזה נורמלי ותקין? עליי לציין שהרכב אף פעם לא נכבה.
  3. שלום! אני חדשה בפורום. יש לי רדיו דיסק Pioneer DEHP7950UB, הוא משתיק את עצמו כאשר הוא על רדיו או USB אבל בCD לא. אני לא מוצאת בהגדרות איך להשתיק אותו בCD. בבקשה שמישהו יסביר לי איך להגדיר אותו. תודה!
×
×
  • תוכן חדש...