ברשותי סוזוקי איגניס שנת 2002.
כאשר אני עוצרת ברמזור, אחרי כמה שניות הרכב מתחיל לרעוד קצת, ממש טיפה. הטורים שעומדים על 1000 סל"ד לפעמים יורדים לכיוון 800 ועולים בחזרה ל1000. במצב הכי גרוע יכולים לרדת לכיוון 700 ולעלות חזרה ל1000. האם זאת בעיה וצריך לקחת את הרכב למוסך? או שזה נורמלי ותקין?
עליי לציין שהרכב אף פעם לא נכבה.