Jump to content

Yoel

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של Yoel

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

10

מוניטין

  1. לחברי הפורום שלום. נתקלתי במאמר די חדש בקשר לשיפור צריכת דלק במנועי בנזין וסולר. כותב המאמר מסביר שהוספת אצטון נקי למיכל הדלק בריכוז של 2.3cc לליטר(בנזין) , משפרת את אידוי הדלק ועל ידי כך מגדילה את נצילות המנוע, לפי הגרפים המצורפים מרחק הנסיעה יכול לגדול ב 35% . בקשר למנועי סולר השיפור קצת נמוך יותר ויכול להגיע ל ~24% . פרטים מלאים בקישור הבא: http://www.peswiki.com/index.php/Directory:Fuel_Efficiency:Tony's_Guide בברכה.
×
×
  • תוכן חדש...