לדעתי, יש בעיה לבצע את זה באופן עקרוני.
מדובר על שינוי מבני של הרכב, וזה- ככלל, אינו מורשה.
שים לב שגם אם אתה רוצה לשים ארגז סגור אתה צריך לעשות שינוי מבנה, אז ודאי וודאי שלגבי קיצור ארגז (וד"א, אני חושב שהשלדה נגמרת ממש קרוב לסוף הארגז כך שאין לך ברירה...).
יחד עם זאת, אני חושב שהחלפה לארכז שטוח צריכה להיות מאושרת כי יש רכבים כאילו מסתובבים.
הכי טוב שתיגש למשרד הרישוי בחולון, לעמדה מספר אחת, עם הרבה סבלנות, ותבקש חוו"ד של אחד הבוחנים. אם נפלת על יום טוב, הוא יבדוק בספרות מה מאושר ויגיד לך.
לדעתי זו תהיה התשובה הכי מוסמכת שתוכל לקבל.
ליאור.