Jump to content

אוריה קלימי

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אוריה קלימי

  1. הטמפרטורה תקינה לחלוטין וגם היה דלק במיקרה פול הבנתי שזה יכול להיות חיישן TDC משהוא כזה יכול להיות??
  2. יש לציין שזה קורה לי גם בירידות
  3. שלום חברים בירשותי הונדה סיוויק מודל 2003 1600 אוטומט גני נוסע ברכב הכול רגיל ברגע שאני מתחיל לטפס עלייה האוטו מי תכבה אני מחכה 5 דקות בערך ומניע האוטו ממשיך לינסוע כאילו כלום יש לציין שזה קורה גם בעליות הבנתי שזה אולי איזה חיישן מישהוא יודע משהוא???
×
×
  • תוכן חדש...