שלום חברים בירשותי הונדה סיוויק מודל 2003 1600 אוטומט גני נוסע ברכב הכול רגיל ברגע שאני מתחיל לטפס עלייה האוטו מי תכבה אני מחכה 5 דקות בערך ומניע האוטו ממשיך לינסוע כאילו כלום יש לציין שזה קורה גם בעליות הבנתי שזה אולי איזה חיישן מישהוא יודע משהוא???