יש לי פיגו 206 שנת 2002 מנוע 1400 ידני.
בזמן שאני מאט המנוע מתחיל לגמגם/לרעוד ושאני מגיע לעצירה מוחלטת הוא נכבה אבל שמתי לב שכשאני נוסע עם מזגן האוטו לא נכבה.
לפני 3 חודשים בערך החלפתי אלטרנטור בטירה יכול להיות שזה בגלל אלטרנטור דפוק??
אמרו לי שיכול להיות שזה מנוע צעדים.