שלום,
קודם כל - הודעה ראשונה שאני כותב, אך לא הראשונה שאני קורא. פורום מצויין ותודה על העזרה בפעמים הקודמות
ברשותי לאנטיס עם מנוע 2000, בת 10.
לאחרונה שמתי לב שכשמיכל הדלק נמוך (בערך שליש ומטה) הרכב פחות סוחב. קרה גם שכשהדלק כבר היה ממש נמוך גם נדלקה הנורת מנוע, וכשלקחתי למוסך לאיפוס היה כתוב שזה חיישן החמצן במנוע.
ייתכן שהבעיה עם החיישן קשורה או שזה סתם מקרה?
הסיפור הזה מעיד על בעיה כלשהי?
תודה רבה,