Jump to content

elkba

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי elkba

  1. תודה על התשובה. אולי לא נדיר במיוחד אבל בסקאלת המחירים שלי [ מה זו בדיקה רצינית? משהו מעבר לבדיקה לפני קנייה?
  2. אהלן ותודה מראש יש לי הצעה לרכישת קיה סיד 2008, 120000 ק"מ [אני די מעוניין בדגם (כמו i30 רק זולה...) כרכב משפחתי המיועד לנסיעות אזוריות ופעמיים בשבוע לעיר הגדולה] אממה יש פה סיפור "מעניין" הרכב היה בהשכרה נקנה על ידי חברה וממנה לאדם פרטי. מה אתם אומרים? האם הקילומטרז' גבוה מדי? האם השילוב של השכרה+חברה מסוכן מדי? או שלהפך רכב חברה יהיה מטופל יותר? (עם ספר טיפולים מלא) מה מחיר הגיוני ביחס למחירון (50k) ממליצים? תודה רבה מראש ברי
×
×
  • תוכן חדש...