אהלן ותודה מראש
יש לי הצעה לרכישת קיה סיד 2008, 120000 ק"מ
[אני די מעוניין בדגם (כמו i30 רק זולה...) כרכב משפחתי
המיועד לנסיעות אזוריות ופעמיים בשבוע לעיר הגדולה]
אממה יש פה סיפור "מעניין" הרכב היה בהשכרה נקנה על ידי חברה וממנה לאדם פרטי.
מה אתם אומרים?
האם הקילומטרז' גבוה מדי?
האם השילוב של השכרה+חברה מסוכן מדי?
או שלהפך רכב חברה יהיה מטופל יותר? (עם ספר טיפולים מלא)
מה מחיר הגיוני ביחס למחירון (50k)
ממליצים?
תודה רבה מראש
ברי