שלום
אני רוצה לצבוע הרבה קסדות פוטבול. הקסדות אמורות לספוג הרבה מכות על בסיס קבוע ולכן צריכות צבע עמיד ומבריק.
לפני שתי אופציות:
האופציה הארוכה היא ייסוד (לפלסטיק), צבע ולכה דו מרכיבית.
האופציה הקצרה היא צבעים עמידים בעלי ברק גבוה כמו טמגלס PE של טמבור או אוניספיד של נירלט.
בחיים לא השתמשתי באופציה הקצרה. האם יש למישהו נסיון עם הצבעים הללו? האם הברק שלהם מבריק או קצת עמום? אין לי תכנון על פוליש ווקס בהמשך.
לגבי האופציה הארוכה, האם בטוח ליישם לכה דו מרכיבית על צבעים חד רכיביים (Bosny או Rainbow או אפילו טופקולור)?
תודה!