מדובר בשלט חלופי עבור סוזוקי ג'ימני (לפי המעגל המודפס מיוצר ע"י חברה ישראלית בשם ERM)
הבעיה - קושי בהפעלה/כבוי של האזעקה בעזרת השלט - נדרשות מספר רב של לחיצות עד שהפעולה מתבצעת.
הסוללה בשלט חדשה לחלוטין, מדגם איכותי והמגעים נקיים.
המגעים במקשים כנראה תקינים - בשלט יש לד שמהבהב בלחיצת הכפתורים כך שהבעיה כנראה לא במגעים (אם כי ליתר בטחון ניקיתי אותם עם אלכוהול).
התופעה החלה לפני מספר חודשים, אבל היתה מוגבלת למספר נסיונות בודדים במקרה הגרוע - אז גם החלפתי את הסוללה בשלט אבל לא נראה שחל שינוי.
בחודש האחרון, בגלל נסיעה לחו"ל הרכב עמד והמצבר התרוקן כך שהייתי צריך להניע עם כבלים, אבל מרגע שזה נעשה והרכב נסע קצת אין כל בעיות בהתנעת הרכב, אלא שמאז רק לאחר הרבה מאוד לחיצות, לפעמים במשך דקה שלמה יש תגובה.
מכיוון שהרכב מניע בצורה תקינה בנסיון ראשון אין לי סיבה לחשוב שהבעיה נעוצה במתח מצבר נמוך מדי.
בנוסף - השלט הבנוי על המפתח המקורי מפעיל את האזעקה בצורה תקינה