שלום לחברי הפורום
מחפשים את עזרתכם באיתור הרכב הנכון לנו. מדובר ברכב שני, שישמש בעיקר לנסיעות עירוניות (עבודה, סידורים, חוגים). ככזה, ישמש בעיקר נהג יחיד, ועד שני ילדים במושב האחורי (כולל כיסא בטיחות אחד).
אנחנו יורדים מרכב נוכחי גדול (7 מקומות) ומתלבטים אם ללכת על סופר מיני (איביזה, סוויפט, פיאסטה, קליאו) או משפחתית קטנה (ליאון, גולף). עדיפות לרכב מעניין וכיפי, אבל לצערי הג'ולייטה ירדה מהפרק. כמו כן, מתלבטים אם ללכת על רכב משומש צעיר, או להיכנס להרפתקת היד ראשונה 0 ק"מ. יכולים למתוח את התקציב מעט עבור הרכב הנכון.
דרישות:
- אוטומטי, 5 דלתות
- יכולת דינמית - שיהיה מעניין ונחמד לנהיגה
- חסכוני בדלק ובעלויות נלוות (ביטוחים, טיפולים, וכו')
- שנתיים על הכביש לכל היותר
- וכמובן - אמינות, סחירות, שמירת ערך - עד כמה שאפשר
נשמח לעזרתכם!
D