יש לי פולו 1.4 שנת 1996. יש חופש בידית הילוכים וההילוך השני נכנס ממש בקושי נכנס צריך להתאמץ מאוד ולמצוא נקודה אחד וכשמרימים את הכיסוי עור של הידית רואים בפנים מין פלסטיק שבור(רסיסים). באיזה חלק הבעיה (הפלסטיק השבור) וכמה יעלה תיקון של זה או של חלק כזה.
תודה רבה לעוזרים.