Jump to content

יהודי

  • הודעות

    6
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי יהודי

  1. למה אין באף רכב, משום חברה ומכל דגם כלשהוא, מד דלק דיגיטלי המציין במדוייק כמה ליטרים יש במיכל. כששאלת רכב ממישהו תמיד תוכל לדעת בכמה דלק השתמשת. כשאתה נוסע ממקום למקום תוכל לדעת את הצריכה המדויקת של התוואי האמור. בלי צורך להיגרר לתחנת דלק ולבדוק מלא מול מלא ועדין לא תדע אם המיכל היה מלא ממש עד לשפה אולי קצת פחות אולי קצת יותר. למה? למה? למה?
  2. כמה צריך לעלות החלפת אינג'קטורים עבודה + חלקים (משופצים)
  3. אנסה לתאר את המצב העכשוי בתקווה לקבל עצה טובה. מדובר בקיה קרניבל משנת אלפיים (מהירוקים שמסתובבים עדין בחוצות) כשאני לוחץ על דוושת הבלם הדווושה יורדת נמוך מהרגיל, אמנם העצירה תקינה, אם כי לא העזתי לנסות במהירות גבוהה ואני נוסע רק בתחומי העיר ובאיזי (ולצערי מצליח להכעיס את הנהגים בתוואי) באיזור בו אני גר רוב רובם של המוסכים סגורים בכל ימי חג הסוכות. אז נאלצתי להיכנס למוסך השייך לחברה מסויימת ולא קיה, חשבתי שמדובר במשהו פשוט שגם אם יעלה כפול, עדין לא יהיה מדובר בהרבה כסף. בפועל קיבלתי חוות דעת שהבוסטר והמשאבה יצאו מכלל שימוש, ויש צורך להחליפם. קיבלתי הצעת מחיר של 2500 ש"ח על בוסטר ומשאבה משופצים כולל שעות עבודה וכו'. שילמתי כמו ילד טוב 200 ש"ח דמי בדיקה (שבמהלכה הספקתי להבחין במדבקתם שהוצמדה ללוחית הרישוי האחורית של הרכב, (כנראה שזה הדבר הכי חשוב) ולקחתי את הרכב לא לפני שאולצתי לחתום על טופס שהוזהרתי שהנסיעה ברכב מסוכנת. מחר בבוקר אפנה למוסך שהוא קצת יותר 'מוסכי' וקצת פחות 'בית מרקחת'. וליבי אומר לי שהם פשוט לא מכירים את הרכב והעדיפו להחליף את הכל... העיקר שלא יהיו בעיות... מה גם שבפועל לא ראיתי במוסך אפי' לא רכב אחד שאינו מהדגם איתו הם מתעסקים ושמו מופיע בלוגו ובשלט (אה.. וגם בלוחית הזיהוי שלי) אודה מאוד למי שיש לו נסיון או מכיר את הדגם הספציפי הזה. בבעיות מסוג זה אם יוכל להחכימני מנסיונו. בברכת חורף בריא וכמו שסבתא ע"ה היתה אומרת א גזונטע ווינטער
  4. האם יש קשר בין המשאבה לבוסטר??? במוסך אומרים שצריך להחליף את שניהם מבקשים 2500 ש"ח על הכל כולל עבודה. מדובר במשאבת בלמים מרכזית בקיה קרניבל
  5. קידמית, חלק ועבודה,שנת ייצור 2000, דיזל הדוושה יורדת עד הסוף לקחתי לבדוק אומרים במוסך שהמשאבה התקלקלה.
  6. בקיה קרניבל. כמה צריך לעלות הסיפור שלא יתפרו אותי?
×
×
  • תוכן חדש...