שלום כולם.
אשמח לקבל ייעוץ לגבי רכישת רכב חדש.
אנו זוג עם תינוק אשר דורש כסא בטיחות וכלב גדול, נוסעים קצת מעל ל2200 ק"מ בחודש ולרוב בנסיעות ארוכות. היו אנו עם מאזדה 2, כך שהתינוק נמצא בכסא בטיחות מאחורי הכסא ליד הנהג, אשר מוסט קדימה ככל הניתן והכלב, בשל מבנה הפאגז של הרכב, נמצא בפאגז כאשר מכסה הפאגז בתוך הרכב, הוצא. עם הסידור הזה, ניתן לצופף את הכלב עם העגלה של התינוק אשר תופסת גם חלק מהמושב האמצעי ברכב מאחור ויש מקום לעוד נוסע מאחור מלבד הנהג.
אנחנו מחפשים רכב חדש, באיזור 100-120K ניתן לסטות אם נדרש, דברים שחשוב לנו ברכב -
- שיהיה מרווח, עדיף שיהיה פאגז באותה הצורה כמו במאזדה 2, הסידור עם הכלב בפאגז מונע שיערות על המושבים
- רכב שקט
- רכב חסכוני, אנו נוסעים הרבה והרכב היא ההוצאה הכי גדולה שלנו.
עוד שאלה שהתקשתי למצוא לה תשובה - האם בטווח זמן של 3 שנים משתלם לקנות רכב ולספוג את ירידת הערך שלו או להשכיר בליסינג.
תודה.