Jump to content

Israel1234

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של Israel1234

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. היי מה קורה חבריי? ברשותי רכב פיג׳ו 206 שנת 2005 1.4 וקרה לי משהו מוזר: החניתי את הרכב בחניון. וכאשר התנעתי כדי לצאת מהחניה קרה דבר מוזר הוינקרים של הרכב החלו להבהב ללא שליטה והרכב נפתח וננעל מעצמו תוך כדי נסיעה ללא שליטה. בנוסף השלט של האזעקה לא עבד גם כאשר החניתי את האוטו ליד הבית התופעה חזרה! מה אפשר לעשות? תודה לעוזרים. חייב תשובה דחופה עקב נסיעה ארוכה חזרה הביתה במוצאי חג.
×
×
  • תוכן חדש...