Jump to content

Timonit

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Timonit

  1. היי, אנחנו מתכננים לרכוש רכב חדש מהחנות. מדובר ברכב לאדם נכה כך שהוא בשימוש יומיומי ורב. ההתלבטות היא בין סקודה אוקטביה לבין יונדאי I30 CW. הדגשים הם על חסכון בדלק, תא מטען נוח (שיוכל להתאים גם לכסא גלגלים במידת הצורך), מרווח (שיהיה מקום ל-3 בוגרים במושב האחורי), ונוחות כללית. הבעיה היא שאנחנו שומעים על המון תקלות מצד הסקודה (בשל היותה טורבו ובכללי), מצד שני היונדאי אמורה להיות זוללת דלק ובעלת מנוע חלש יחסית. לסיכום, הייתי שמחה לדעת מה העדפה פה מבחינת כל השאלות שהעליתי (דלק,מרווח,תקלות,נוחות כללית וכו') באופן כללי ולא ספציפית כמובן. בנוסף, האם עניין הטורבו הוא באמת בעייתי כמו שהיה בעבר או שהיום הוא כבר נוח יותר למשתמש? תודה רבה וסליחה על החפירה
  2. היי, אנחנו מתכננים לרכוש רכב חדש מהחנות. מדובר ברכב לאדם נכה כך שהוא בשימוש יומיומי ורב. ההתלבטות היא בין סקודה אוקטביה לבין יונדאי I30 CW. הדגשים הם על חסכון בדלק, תא מטען נוח (שיוכל להתאים גם לכסא גלגלים במידת הצורך), מרווח (שיהיה מקום ל-3 בוגרים במושב האחורי), ונוחות כללית. הבעיה היא שאנחנו שומעים על המון תקלות מצד הסקודה (בשל היותה טורבו ובכללי), מצד שני היונדאי אמורה להיות זוללת דלק ובעלת מנוע חלש יחסית. לסיכום, הייתי שמחה לדעת מה העדפה פה מבחינת כל השאלות שהעליתי (דלק,מרווח,תקלות,נוחות כללית וכו') באופן כללי ולא ספציפית כמובן. בנוסף, האם עניין הטורבו הוא באמת בעייתי כמו שהיה בעבר או שהיום הוא כבר נוח יותר למשתמש? תודה רבה וסליחה על החפירה
×
×
  • תוכן חדש...