Jump to content

shade85il

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי shade85il

  1. המחירון לפני שקלול ראיתי שנע בין 20.5 ל-21 אלף ש״ח. לגבי הטסט הכוונה שלי שכמעט ופג תוקפו, והרבה פעמים ראיתי שבמקרים כאלו הבעלים הנוכחי דואג להאריך אותו במטרה להפוך את העסקה ליותר אטרקטיבית
  2. שלום רב, הציעו לי לקנות פורד פוקוס 2004, אוטומט, נפח מנוע - 1600 ורציתי לברר מה מחיר שכדאי לבקש והאם בכלל לקנות. פרטים ובעיות: - אהיה יד שלישית - קילומיטראז': כ-186000-187000 ק"מ - בעיה ידועה - אין מנגנון לפתיחת חלונות אחוריים, צריך להתקין חדש. - מבדיקה בקומפיטסט בעפולה: - רכב שמור ומטופל יחסית היטב לשנתון - צריך כוונון הגה פרונט קדמי + החלפת צמיגים קדמיים. - החלפת רצועות טיימינג - הומלץ בבדיקה. הרצועות הוחלפו ב-120 אלף ק"מ ובמוסך שהחליפו טוענים שצריך להחליף רק ב-240 אלף עכשיו. אך החלפה בוצעה לפני 4 שנים וקומפיוטסט ככל הנראה ממליצים החלפה בגלל היושן. - לרכב נגמר הטסט בנובמבר, צריך לחדש. - הרכב נמכר עם סט בלמים חדשים שניתן להתקין לפי הצורך ויש בו דיבורית מובנית. הציעו לי עליו 15000, אם אני מטפל בבעיות. המחיר, כמה שאני מבין, אכן נראה יחסית נמוך לפורד שמור משנתון הזה - אך אם אתחיל כל הטיפולים + טסט - זה יכול חופשי להוסיף עוד איזה 4 אלף לסכום. מה דעתכם? תודה על העזרה
×
×
  • תוכן חדש...