Jump to content

taloosh91

  • הודעות

    5
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי taloosh91

  1. אחלה. תודה רבה!
  2. לא נעשה שום טיפול. כמו שאמרתי הרכב רק על 3000 ק"מ הטיפול עוד רחוק...לא עשה עדיין כלום.
  3. פעם בשבוע?? טוב לדעת.. יכול להיות שהנסיעה המרובה בגשם עשתה משהו לצמיגים? ממש שטתי בשבוע האחרון.. תודה רבה!!
  4. היי יש לי סוזוקי אלטו 2013 רכב ממש בן 3 חודשים, על הכביש מאוקטובר האחרון. הוא על 3000 קמ"ש מנוע 1000. מאתמול אני שומעת רעש כמו של חריקות כאלה כאשר אני מאטה, רק כשאני על 30 קמ"ש ומטה. כלומר אם אני על 100 קמ"ש לדוגמא, ואני מאטה, אין את הרעש הזה..אבל אם אני בנסיעה עירונית ואני מאטה לפני במפר, או לפני רמזור, אז יש את הרעש הזה. זה רעש מאוד עדין והוא בא לפי דעתי מהכיוון של הצמיגים. קשה לי להגיד שהצמיגים חורקים כי הם לא, זה פשוט רעש מצמרר כזה.. אני לא יודעת אם זה צמיגים או שאולי זה קשור לשמן. הרכב עושה טיפול רק ב-15000 ויש עוד מלא זמן. מה אתם אומרים? אגב כל כמה זמן אני צריכה למלא אוויר בצמיגים? מילאתי לפני חודש..אולי זה קשור לזה??
  5. שלום, באיזה סוג שמן עליי להשתמש לסוזוקי אלטו 2012 ידני? ומה לגבי אוויר בצמיגים?
×
×
  • תוכן חדש...