אני עצמאי (עובד לבד) ותוהה אם יש כזה דבר ליסינג תפעולי לעצמאים. אני בעיקר מתגעגע לכך שבתקופת היותי שכיר, קיבלתי רכב ליסינג והיו לי 0 שעות התעסקות שנתיות עם הרכב, ואפס הוצאות עליו מעבר לתשלום החודשי שנוכה ממשכורתי. אהבתי את חוסר הדאגות הזה. אני מוצא שאני מבזבז מספר ימי עבודה בשנה לצורך תיקונים/טיפולים/וכו', ומתקשה לעקוב אחרי כל ההוצאות ולנהל אותן נכון. כעצמאי, אני מקבל הכרה רק בחלק מהוצאות הרכב לצורכי מס, ונדמה לי שהוצאות הליסינג מוכרות כולן כהוצאות לצורכי מס. אז אני תוהה אם זה אפשרי, וכמה תענוג כזה עולה, ומי מספק שירות כזה, והאם להערכתכם זה כדאי. אם מישהו יש לו נסיון בכך, אשמח לשמוע.