שלום לכולם!
באפשרותי לרכוש שני סוגים של רכבים,הרכב הראשון הינו:
1)פיאט פונטו גרנדה 2008 , 21000 ק"מ , יד ראשונה,רמת גימור dynamic , ב40000 ש"ח
או:
2)פיאט פונטו גרנדה 2009 , 40000 ק"מ , יד שנייה ממגרש, רמת גימור emotion ,ב39000 ש"ח
יש לי שלושה שאלות:
מהו ההבדל בין הפיאט שנת 2008, לפיאט 2009? ואם ההבדל מורגש?
מהו ההבל בין הרמות גימור ואם זה משמעותי?
האם לקנות רכב ממגרש כיום זהו "חתול בשק"?
תודה רבה לעוזרים ושבוע טוב