Jump to content

job

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי job

  1. יש לי רעיון בשבילך: תדביק אותו על החלון הקדמי וסע רוורס! או שתדביק אותו הפוך על השמשה בקדמית סתם סתם- יש לקנות מגנט באופיס דיםו שצד אחד זה מדבקה והשאר ברור
  2. בעייה בהפעלת המזגן,בזמן הפעלתו האוויר שיוצא מהתריסים הוא חם,יש גז במזגן .והמדחס תקין,הבעייה נראת לי בקרת אקלים והפעלת התריס הפנימי (מאחורי תא כפפות) האם משהו יודע מה עלי לבדוק?
×
×
  • תוכן חדש...