Jump to content

ozbi

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

הנקודות של ozbi

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

4

מוניטין

  1. היי אמיר, לאחר הרבה בדיקות לגבי הצרכים שלנו רכשנו אוונסיס 2016 יד ראשונה עם 60,000 ק''מ ב66,000 (קצת מעל המחירונים של האוונסיס ומתחת למחירונים של קורולה GLI). בפועל אני יכול להגיד שבתור רוכש שרוצה להחזיק את הרכב זה נשמע לי מעולה ואני לא חושב שתהיה ירידה דרסטית גם בעוד 3-5 שנים. הרכב נוח ונראה טוב גם אחרי 5.5 שנים, לא מהנה לנהיגה כמו מנועי TSI אבל אותנו מספק ומאפשר עקיפות בטוחות. מבחינת שימושיות התא מטען גדול נוח, אבל פחות נוח מאוקטביה עם התא מטען המושלם. מבחינת אמינות אני יודע שלרכב שאני קניתי לא היה כלום למעט טיפולים. לצרכים שלנו אני חושב שזאת עסקה טובה אבל זה מאוד תלוי מה הצרכים שלך.
  2. כנראה הפראייר התורן שבעזרתכם הוא לא אני נפל מהר מאוד, הרכב נמכר יום אחרי שהודעתי להם על ביטול וביקשתי שיחזירו את המקדמה (אגב היה תהליך נעים והמקדמה הוחזרה במהרה)
  3. תודה לכולם! החלטתי לבטל את העסקה בעצתכם החד משמעית. מפתיע מאוד ואולי קצת מאכזב שטויוטה סלקט מציעים רכב עם פגיעה במשמעות גבוהה ולמציגים אותו כ"שלדה נקייה" וללא בעיה בטיחותית.
  4. שלום לכולם, אני לקראת סגירה על רכב ראב 4 דרך טויוטה סלקט, כולל אחריות סלקט וכל הבדיקות להם הם מחויבים. הרכב החליק על ליפט במוסך שלהם, הוצגו לי תמונות ונראית מעיכה קלה בקורה הנהג ונזק לדלתות. הוחלפו שתי דלתות ובוצעה עבודת פחחות שנראית יסודית על ידי מוסך מורשה טויוטה והוצע למכירה כרכב "סלקט". הרכב שמור ומטופל לאורך השנים. בדיקת הרכב שהוצגה לי מציגה את מצב הרכב עם ליקויים במשמעות גבוהה : "תיקוני תאונות בגוף הרכב, תיקוני עמודים ופנל גג, תיקונים ברצפת תא , תיקונים בדפנות אחוריות" המוכר של סלקט פנה לבקשתי למכון הבדיקה לוודא אם יש פגיעה בטיחותית והוא אמר שאין, וטויוטה הוסיפו את זה כסעיף שהם מתחייבים עליו. הרכב יימכר לי פחות כמה אלפים ממחיר השוק+ על פניו "השקט הנפשי" שאני אמור לקבל מסלקט. סחירות בהרכב פחות חשובה לי כי אני מתכנן להחזיק לשנים רבות, אך חשוב לי מאוד שהרכב בטיחותי. ההתלבטות שלי היא האם להאמין למוניטין של סלקט ולבוחן הרכב ולקנות למרות שיש סעיף 'משמעות גבוהה', או לוותר? תודה רבה!
×
×
  • תוכן חדש...