Jump to content

maor.barski

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי maor.barski

  1. שלום, האם למישהו יש מושג מה גודל הרמקולים מקדימה ומאחורה בניסאן מקסימה 2002 QX? אשמח לעזרתכם בנושא אני לא מצליח למצוא מידע באינטרנט
  2. הייתי שמח להוסיף לתגובה את התושבות שמצאתי ב Ebay (אולי זה יעזור לענות על השאלה) - אך לצערי הפורום לא מאפשר לי. אם מישהו יוכל לעזור ויצטרך את הלינקים ל Ebay אשמח לתת. לינקים לחלקים: http://api.viglink.com/api/click?format=go&key=6b34d993f2090e8bb6f50e92db592939&loc=http%3A%2F%2Fwww.carsforum.co.il%2Fvb%2Fprivate.php%3Fdo%3Dshowpm%26pmid%3D2629451&v=1&libId=24a619df-d945-49e9-a960-ff5bd524386a&out=http%3A%2F%2Fwww.ebay.com%2Fitm%2F02-03-Nissan-Maxima-3-5L-Engine-Motor-Trans-Mount-Set-4PCS-for-AT-w-Sensors-%2F271248840108%3Fpt%3DMotors_Car_Truck_Parts_Accessories%26fits%3DModel%253AMaxima%26hash%3Ditem3f27b0d5ac%26vxp%3Dmtr&ref=http%3A%2F%2Fwww.carsforum.co.il%2Fvb%2Fprivate.php&title=%D7%A7%D7%90%D7%A8%D7%A1%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%9D%20-%20%D7%A8%D7%9B%D7%91%D7%99%D7%9D%20%5C%20%D7%9E%D7%95%D7%98%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%A7%D7%94%20-%20%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%9D%20%D7%A8%D7%9B%D7%91%20-%20%D7%9C%D7%99%D7%A0%D7%A7%D7%99%D7%9D&txt=http%3A%2F%2Fwww.ebay.com%2Fitm%2F02-03-Nissan...b0d5ac%26amp%3Bvxp%3Dmtr&jsonp=vglnk_jsonp_13775253763998 http://api.viglink.com/api/click?format=go&key=6b34d993f2090e8bb6f50e92db592939&loc=http%3A%2F%2Fwww.carsforum.co.il%2Fvb%2Fprivate.php%3Fdo%3Dshowpm%26pmid%3D2629451&v=1&libId=24a619df-d945-49e9-a960-ff5bd524386a&out=http%3A%2F%2Fwww.ebay.com%2Fitm%2F02-03-Nissan-Maxima-3-5L-Engine-Motor-Mount-Set-Of-4-7306el-7302-7304-7313-M442-%2F350850051955%3Fpt%3DMotors_Car_Truck_Parts_Accessories%26fits%3DModel%253AMaxima%26hash%3Ditem51b04aef73%26vxp%3Dmtr&ref=http%3A%2F%2Fwww.carsforum.co.il%2Fvb%2Fprivate.php&title=%D7%A7%D7%90%D7%A8%D7%A1%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%9D%20-%20%D7%A8%D7%9B%D7%91%D7%99%D7%9D%20%5C%20%D7%9E%D7%95%D7%98%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%A7%D7%94%20-%20%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%9D%20%D7%A8%D7%9B%D7%91%20-%20%D7%9C%D7%99%D7%A0%D7%A7%D7%99%D7%9D&txt=http%3A%2F%2Fwww.ebay.com%2Fitm%2F02-03-Nissan...4aef73%26amp%3Bvxp%3Dmtr&jsonp=vglnk_jsonp_13775254441719
  3. שלום, ברשותי רכב מסוג ניסאן מקסימה שנת 2002 נפח 2.0. אני צריך לבצע טיפול באוטו שלי שבמסגרתו אני צריך להחליף את התושבות (4 תושבות). אני מנסה להזמין את התשבות ב Ebay ששם הם כמובן הרבה יותר זולות, אך לצערי אני לא מצליח להבין איזה תושבות בדיוק אני צריך. התושבות שמצאתי מתאימות לניסאן מקסימה (Infinity בארה"ב) לנפח מנוע 3.0L או 3.5L. מאחר ובארה"ב אין את גרסת ה 2.0 אני לא מצליח לקבל מידע מהמוכרים האם החלק יתאים או לא. שאלתי אליכם ואודה לכל עזרה שתינתן היא האם ידוע למישהו אם התושבות מתאימות או לא. או לחילופין מישהו יכול לעזור לי עם המספר הקטלוגי של התושבות מהרכב שלי? אודה לעזרתכם בנושא.
×
×
  • תוכן חדש...