מי שמכיר בראשון לציון, ברוטשילד, איפה שהדואר והמופת יש צומת כזה, אז היה כתום והתחלתי לפנות ימניה והוא התחלף מהר לאדום אני לא זוכר באיזה שלב הוא התחלף אבל נראה לי שכבר הייתי בתחילת הצומת ואז נסעתי מהר ימניה, בקיצור זה קרה כל כך מהר :/... עברתי באדום? יש שמה מצלמות? באמת שלא התכוונתי לעבור באדום, אני נהג טוב, זה קרה כל כך מהר :/