Jump to content

אוסנת88

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של אוסנת88

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום לכולם, ברשותי סובארו אימפרזה אוטומט ניו אייג 2007, אוטוטו מתקרב טיפול 120 אלף שכולל (העתקתי מספר הטיפולים שברשותי) : החלפה : -שמן מנוע -מסנן שמן מנוע -טבעת אטימה לפקק הורקת שמן -מסנן אויר -מסנן דלק -מסנן שמן תיבת הילוכים אוטומטית -שמן תיבת הילוכים אוטומטית -שמן דיפרנציאל קדמי ואחורי -נוזל קרור -נוזל בלמים -חומר סיכה למיסבי הגלגלים. 1) כמה כל העסק הזה אמור לעלות פחות או יותר ? 2) האם כדאי במוסך מורשה או לא בהכרח כי מוסך מורשה יותר יקר ( ובכמה יותר יקר ? ) ) תודה רבה.
×
×
  • תוכן חדש...