שלום לכולם,
ברשותי סובארו אימפרזה אוטומט ניו אייג 2007,
אוטוטו מתקרב טיפול 120 אלף שכולל (העתקתי מספר הטיפולים שברשותי) :
החלפה :
-שמן מנוע
-מסנן שמן מנוע
-טבעת אטימה לפקק הורקת שמן
-מסנן אויר
-מסנן דלק
-מסנן שמן תיבת הילוכים אוטומטית
-שמן תיבת הילוכים אוטומטית
-שמן דיפרנציאל קדמי ואחורי
-נוזל קרור
-נוזל בלמים
-חומר סיכה למיסבי הגלגלים.
1) כמה כל העסק הזה אמור לעלות פחות או יותר ?
2) האם כדאי במוסך מורשה או לא בהכרח כי מוסך מורשה יותר יקר ( ובכמה יותר יקר ? ) )
תודה רבה.