שלום לכולם,
צירפתי טופס בדיקה לסקודה ייטי , עם 47000 ק'מ , עלתה לכביש באוגוסט.
ישנם כמה דברים שמטרידים אותי בבדיקה בגלל שהרכב רק שנתיים על הכביש , כמו רעש מערכת שסתומים, נזילה ממשאבת מים, מצמד מפריד גבוה, רעש מתיבת הילוכים...
האם זה סביר לרכב בשנתון הזה?
תודה רבה.