Jump to content

python1

  • הודעות

    9
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי python1

  1. תודה לכולם, בסוף לא הסתדר עם המוכר...אעבור לרכב הבא.
  2. ההפרש הוא 30K על מחירון של 116...הפרש די רציני..
  3. מדוע לא לקנות סקודה בת שנתיים?
  4. שאלה אחרונה, שמתי לב שהצמיגים קצת "אכולים" במרכז בכל מיני מקומות, גם אחוריים וגם קדמיים שהחליף לפני 3 חודשים, הבוחן אמר שהם תקינים, האם הם באמת תקינים? זה נגרם מנסיעה בדרך לא סלולה?
  5. אכן יד ראשונה פרטית, טופל במורשה עם קבלות. התכנון מחר לקפוץ לשם לבצע בדיקה למשאבת המים והקלאץ'.
  6. בהנחה ועניין משאבת המים פתיר, ללכת על האוטו? לא להתייחס לרעש מתיבת הילוכים? מבחינת מחיר הוא קצת מתחת למחירון.
  7. תודה על התשובה. האם הכל כסת"ח? קניתי לפני מספר חודשים סוברו 2008 ולא היו לה הרבה הערות כמו לזו.
  8. שלום לכולם, צירפתי טופס בדיקה לסקודה ייטי , עם 47000 ק'מ , עלתה לכביש באוגוסט. ישנם כמה דברים שמטרידים אותי בבדיקה בגלל שהרכב רק שנתיים על הכביש , כמו רעש מערכת שסתומים, נזילה ממשאבת מים, מצמד מפריד גבוה, רעש מתיבת הילוכים... האם זה סביר לרכב בשנתון הזה? תודה רבה.
  9. היי. רציתי לדעת כמה צריך לעלות כל הסיפור:החלפת קלאצ'+עבודה. תודה.
×
×
  • תוכן חדש...