הי, אני צריכה לבטל את כרית האוויר בקיה סראטו שלנו, באופן חד פעמי כדי להושיב שם את התינוקת (אני יודעת שעדיף להושיב מאחור, זה חד פעמי בשל אילוצים). ממה שקראתי ברשת יש אפשרות כזו ברכב (בהגדרות יצרן), אבל אנחנו לא מצליחים לגלוות את הסוויץ', מישהו יודע איפה זה?
תודה רבה
נגה