שלום לכולכם , אני חדש בפורום ,
קראתי פה על כול הנושים שקשורים לזה ,
עכשיו , לכמה שאלות :
1) האם מישהו יכול לתת לי מספר של מורה שמלמד , אני גר בחולון רוצה משהו לא רחוק שאתם מכירים .
2) התאריך לידה שלי : 19.7.1989 , ואני רוצה להתחיל ללמוד מהשבוע זה אפשרי ?
3) בקשר לטרקטורון שהוא חקלאי וכול זה אני יודע , אבל אני יוכל לנסוע על 250 או 350 אם הוא חקלאי ?
4) אם אני גר נסיעה של חצי דקה מהדיונות פה באזור של הבית זה מותר ? או שהמשטרה לא תסכים ?
תודה רבה מחכה לתשובות מיודעים תודה רבה רבה רבה .