Jump to content

DIma_k

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של DIma_k

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

10

מוניטין

  1. שלום לכולם, אשמח לעזרה בהמלצה על רבעיית צמיגים הרכב הוא סיאט איביזה 1.4 2003 מידות הצמיג הם 185/60/R14 מחיפושים בפורם ראיתי המלצות על toyo t1r Yokohama s.drive continental primium contact 5 ניגשתי היום לפאנצ'ריה באזור יפו ובעל המקום אמר לי שאין את הצמיגים הללו במידה שאני צריך אז אשמח לקבל המלצות לצמיגים אחרים או לחילופין אם מישהו מכיר מקום באזור רמלה,לוד,יפו שאכן מוכר את הצמיגים הנ"ל במידה שלי אשמח גם כן תודה
×
×
  • תוכן חדש...