שלום לכולם,
אשמח לעזרה בהמלצה על רבעיית צמיגים
הרכב הוא סיאט איביזה 1.4 2003
מידות הצמיג הם 185/60/R14
מחיפושים בפורם ראיתי המלצות על
toyo t1r
Yokohama s.drive
continental primium contact 5
ניגשתי היום לפאנצ'ריה באזור יפו ובעל המקום אמר לי שאין את הצמיגים הללו במידה שאני צריך
אז אשמח לקבל המלצות לצמיגים אחרים או לחילופין אם מישהו מכיר מקום באזור רמלה,לוד,יפו שאכן מוכר את הצמיגים הנ"ל במידה שלי אשמח גם כן
תודה