שלום,
יש לי אקורד 2008 עם מערכת שמע מקורית.
אני שומע מוסיקה מהאייפון דרך חיבור ה AUX האינטגרלי של הרכב.
היום ניתקתי את האייפון באמצע שיר (משהו שאני עושה באופן קבוע) יצאתי מהרכב וחזרתי אחרי כדקה.
מרגע זה אני לא שומע כלום ברמקולים לא משנה מה המקור (רדיו, דיסק או aux). המערכת עובדת כרגיל אבל לא עובר שום צליל לרמקולים.
מישהו נתקל בתופעה כזו?
למישהו יש רעיונות איך לפתור?
תודה.