Jump to content

נדאל מסודי

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי נדאל מסודי

  1. מי מהשתיים עדיפה בתור מכונית חדשה מבחינת: - שמירת ערך - אחזקה וטיפולים (כולל צריכת דלק) ובכלליות מי יותר טובה מהשתיים?? תודה רבה לכל מי שעונה.. נדאל
×
×
  • תוכן חדש...