אכזבה גדולה מהבטחה שנקראת 206 שאל כל מי שכבר קנה ואם הנ"ל יאמר את האמת אזי תשמע את אחד הבלופים הגדולים של פז'ו
מחשב נוטה להתקלקל כבר אחרי 30K ' ,תדלוק ברכב הזה נחשב למשימה בלתי אפשרית...
נכון תדלוק רגיל המשאבה קופצת נונ סטופ , בקיצור מבלי להוסיף , לדעתי בתוך שנה יבענו כולם
מדוע המחיר צונח , לגבי יופי ונוחות אין שום סיבה להתלונן, בילוי במוסך זה כבר משהו אחר...אבי