Jump to content

BatBoy

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי BatBoy

  1. מודה לך על תגובתך... כאשר מפעילים המזגן הטורים יורדים והרכב מתחיל לרעוד...
  2. תודה על תגובתך.
  3. שלום ותודה על תגובתך. המנוע נשאר על 1500 סל"ד גם לאחר שהמנוע חם... אבל למשל היום נסעתי ברכב וסל"ד היה על 1000... נראה כאילו לסל"ד יש מצב רוח משלו... בנוסף כאשר הסל"ד נמצא על 1000 נשמע רעש מוזר בתוך חלל הרכב , הרעש מזכיר הד של בס... נשמע כאילו ה1000 סל"ד לא מספיקים לרכב כי כאשר נותנים קצת גז הרעש נעלם... מה יכולה להיות הבעיה?? אודה על כל רעיון אפשרי.
  4. שלום לכולם! אודה אם מישהו יוכל לעזור לי בבקשה עם הבעיה... רכשתי ממש לפני כמה ימים דייהטסו טריוס SX שנת 2000. הרכב עבר 180,000 ק"מ. לפני שרכשתי את הרכב , הרכב לא הונע כ8 חודשים.... לאחר ההנעה שמתי לב שהרכב עובד על 1.5 אלף סל"ד בניטרל - ניסיתי לשחק עם הבורג שמכוון את טורים - לאחר שהוצאתי אותו לגמרי והרכב התחיל לעבוד על 1000 סל"ד (המנוע התחיל לרעוד טיפה יותר עד שלפעמים שומעים רעידות באס בחלל הרכב) חשבתי שהבעיהעפ עם הטורים הסתדרה.... אבל לאחר מספר נסיעות קצרות הטורים חזרו שוב ל 1500 סל"ד וזאת בלי הבורג בכלל. בנוסף כאשר נותנים גז בדקות הראשונות לאחר ההנעה של הרכב- הטורים כמובן עולים ובדרכם למטה הטורים יורדים לכמה רגעים מתחת ל 1500 סל"ד - נשמע כאלו המנוע נחנק טיפה לרגע וחוזרים הטורים ל 1500 סל"ד.... אודה מאוד אם מישהו יוכל לעזור בלהבין ממה נובעת הבעיה. תודה מראש.
×
×
  • תוכן חדש...