Jump to content

aakselman

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי aakselman

  1. מאז שהוא אצלי אין בעיה של התחממות או משהו בסגון אבל אני יודע שהוחלף לו ראש מנוע לפני כשנה. ואני עשיתי לו טיימינג ביחד עם משאבת מים חדשה.
  2. שלום חברים, יש לי גולף 2003 מנוע 2.0 היא אצלי 4 חודשים ויוצא לי למלא מים ברדיאטור אחת לחודש וחצי בערך כשזה מגיע למצב שנדלקת לי המנורה של הנוזל קירור ...כמה זה רע אם בכלל? ומה כדאי לעשות?
×
×
  • תוכן חדש...