בס"ד לגבי איסוזו טרופר עבדתי ב UMI מס' שנים וגם אני חשבתי שהטרופר רכב טוב אבל התברר לי שזה אחד הגרועים ביותר היה לנו פתגם "רוצה צרות בכסף תקנה טרופר" הבעיות זה לא "רק" מזרקים( 6500 לפני מע"מ ועבודה)זה גם טורבו וסתי לחץ וכו' אבל שוב רכב זה מזל ואם מכבר טרופר זה בנזין גיר רגיל משנת 1997 או דיזל גיר רגיל עד שנת 1999:lol: אשמח לעזור במה שאפשר