שלום לכולם.. אני חדש פה ורצתי לשאול שאלה זריזה.
יש לי אפשרות לקנות סקודה פאביה 2010 מנוע 1600 דגם אמביינט (משהו כזה אם אני זוכר נכון)
הרכב הוא 2010 ועשה 37000 ק"מ והמחיר עליו הוא 57000... אז איך הרכב בגדול? והכי חשוב לי זה איך הוא מבחינת צריכת הדלק, חלפים וטיפולים?
תודה רבה!!