ברשותי פורד פוקוס 2008 הצורה החדשה לשעבר מליסינג (נקנתה מאלבר).
ברצוני לבצע עסקת טרייד אין שכן בשוק הפרטי אין כמעט הענות למכירה.
קיבלתי הצעה מאלבר לרכישת יונדאי I25 2011 ללא תאונות בהוספת 42000 ש"ח מחיר המחירון של הרכב הוא 79900 ומחירון הרכב שלי הוא 54000 ש"ח(ללא שקלול רכב ליסינג לשעבר) .
האם העיסקה משתלמת?
תודה