Jump to content

IPHONE2013

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של IPHONE2013

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. אז ככה... ברשותי מזדה 3 שנת 2004. אני מעוניין לשדרג את המערכת המקורית לדאבל דין (סתם לכיף)... האופציות הם: 1.מערכת דאבל דין מקורית למזדה 3 (באיביי בערך 1200 שקל) 2.מתאם+מערכת (בערך 1800 שקל מחנות) הבעיה היא: אם אני הולך על מתאם+מערכת אחרי בירור הבנתי שהבקרת אקלים תישאר (ישנה בעייה להפריד במזדות 2004-2005 את הבקרת אקלים כי היא מחוברת לרדיו הראשי,דיברתי עם בעל חנות למוצרי רכבים והוא אמר שהוא ייסדר לי את זה שהבקרת אקלים תישאר) אבל לשליטה על ההגה לא מצאתי פתרון. אם אני הולך על מערכת מקורית למזדה זה מן הסתם יותר יפה והשליטה מההגה תישאר לי,אבל אני לא יודע אם ניתן להשאיר את הבקרת אקלים. יש למישהו מידע/פתרון?? מודה מראש!!
×
×
  • תוכן חדש...