Jump to content

רז סקלס

  • הודעות

    7
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי רז סקלס

  1. תודה, שבוע הבא אבדוק פיזית את האוריס והקורולה
  2. עדיף אוטומטי
  3. אני חייב להודות שהונדה ג'אז היא המכונית הכי אטרקטיבית עבורי מבחינת....שם המכונית אבל קראתי שהביצועים שלה לא משהו ושהמנוע חלש יחסית. הכינוי שלך מאוד לי מורגן. יש קשר לג'אז?
  4. שלום חברים, הצרכים שלי: אני נוהג בסביבות 24.000 ק"מ בשנה. צריך מכונית חסכונית בבנזין, דרגת זיהום מקסימום 6, דרגת בטיחות 6 (או יותר חחחח). אני צריך תא מטען שאוכל להכניס בו מגבר גיטרה בינוני בגודלו, גיטרה וגם תיקים. מבחינת תקציב, בסביבות 130,000 ש"ח עם גמישות מסויימת. אני לא מומחה מכוניות אבל בדקתי קצת בעצמי ורציתי את דעתכם על: טויוטה קורולה או טויוטה אוריס הייבריד והייתי שמח להצעות נוספות על מכוניות שיכולות להחזיק מעמד בלי לראות מוסך הרבה שנים. תודה רבה
  5. יש לך המלצה על משהו חסכוני יותר? אני לגמרי פתוח להצעות.
  6. תודה, אתם נשמעים לי מבינים הרבה מעבר אלי. האם הבעיות של 2008 קיימות גם בדגמים של 2010-11?
  7. אז ככה, אני נוהג כל יום בסביבות 100 ק"מ. יש לי מטען של גיטרה ומגבר בדרך כלל. עד כה היתה לי קורולה 2002 שרכשתי ב-2005 ללא שום תקלה משמעותית GLI אוטומטית האם טויוטה קורולה בדגמים של נניח 2010 -2011 אמינה כמו זו שהיתה לי? האם יש המלצות לרכב אחר ? אני ממש לא מבין במכוניות ואמור למכור את הקורולה הנוכחית קודם כל. תודה
×
×
  • תוכן חדש...