שלום חברים,
הצרכים שלי: אני נוהג בסביבות 24.000 ק"מ בשנה.
צריך מכונית חסכונית בבנזין, דרגת זיהום מקסימום 6, דרגת בטיחות 6 (או יותר חחחח).
אני צריך תא מטען שאוכל להכניס בו מגבר גיטרה בינוני בגודלו, גיטרה וגם תיקים.
מבחינת תקציב, בסביבות 130,000 ש"ח עם גמישות מסויימת.
אני לא מומחה מכוניות אבל בדקתי קצת בעצמי ורציתי את דעתכם על:
טויוטה קורולה או טויוטה אוריס הייבריד והייתי שמח להצעות נוספות על מכוניות שיכולות להחזיק מעמד בלי לראות מוסך הרבה שנים.
תודה רבה