אהלן
לפני חצי שנה קניתי פיאט דובלו 1.9JTD שנת 2008 ממגרש מכוניות, היה לה 194K ק"מ.
הרכב נראה בסדר וכמה מכונאים בדקו את הרכב והכל היה נראה אחלה.. אחרי חודש התחילו סדרה של מלא מלא תקלות שלאו דווקא קשורות אחת לשניה, הרכב רוב הזמן במוסך או על גרר מאשר אצלי. זה מה שקרה בחצי שנה האחרונה לפי הסדר:
1. תושבות מנוע - הוחלפו (עוד לפני הקנייה היה צריך להחליף אז זה לא רלוונטי או שכן?)
2. צינורית במגדש טורבו התפוצצה.
3.תושבת גיר הוחלפה.
4.אלטרנטור מת, שופץ וחזר לחיים.
5. צינור יציאת אויר במגדש טורבו התפוצצה (צינור אחר מההוא שהוחלף, -כמעט כל הרכב התלקח)
6.משאבת קלאץ עליונה התקלקלה.
7.סטרטר מת
8.מתג התנעה נשרף/התקלקל (אולי בהמשך לתיקון הסטרטר?)
כל התקלות טופלו במוסך שמקורב למשפחה והוא אמין ומקצועי מאוד, אומנם לא מורשה פיאט אבל בהחלט יודים את העבודה.. אני ממש אוהב את הרכב כשהוא נוסע, אני עובד איתו וזה השילוב המושלם של טנדר חזק וטוב בהעמסות ורכב פרטי שלא זולל המון דלק יחסית.. מה עושים? ברור שאני כבר שוקל להיפטר ממנו אבל יש מישהו שיש לו ניסיון עם דובלו בשנתונים האלה??
אשמח לעזרה