Jump to content

איילת רומסטר

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי איילת רומסטר

  1. הי, שמי איילת, קניתי אתמול סקודה רומסטר 2008 אוטומטית. אין לי מושג איך מכוונים את השעון בלוח השעונים, איך רואים את הקילומטראז', ועל מה כל לחיצה מראה. יש למישהו מושג איפה אני יכולה למצוא, אם יש בכלל, חוברת הפעלה? דף הסברים? תודה.
×
×
  • תוכן חדש...